maanantai 14. toukokuuta 2012

Minä!

100g suklaata 550kcal
kaakaota 300kcal
tomaattia 30kcal
sieniä 30kcal
kahvia 30kcal
kanaa 200kcal
mysliä 100kcal
yhteensä noin 1240kcal

Liikuntana 1h kävely, 1h tanssi ja 1h sali.
Tämä on nyt osittain toivepostaus, koska...
*Poistettu*
...Tässä viimeisessä kuvassa komeilee minun paisunut ruhoni. Tuskin tulee kauan pysymään täällä. Reidet ja jenkkakahvat ovat juuri suurin ongelmakohtani. Kuva viikon vanha, paino 61kg ja BMI 21,6. Tuosta vähintään 6kg pois, kiitos!

16 kommenttia:

  1. jenkkakahvat ja reidet? mitä helvettiä, eihän sinull.. D:

    ok tiedän tunteen, turha minun on puhua ..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ne tuntuu aika isoilta sen jälkeen kun on lihonut melkein 10kg... :S

      Poista
  2. oi näytät niin sopivan kokoselta. mul on samat ongelmakohdat, oon suunnilleen saman pitunen ku sä, painan vaan yli 10kg enemmän ja sen haluisinki pois ): mutta tiedän ton tunteen. ei siihen auta että joku sanoo että oot sopiva tollasena kun ei sitä ite nää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon. :)
      Niin no, enhän mä kovin tyytyväinen ollut silloin melkein 10kg laihempanakaan... Pitäs vaan hyväksyy ittensä sellaisena kuin on, mutta vaikeetahan se on.

      Poista
  3. Kiitos kaunis piristävästä kommentista, lohdutti ja hymyilytti enemmän kuin varmasti uskotkaan.

    Ja hassua, näytät niin pieneltä kuvassa, että täysin valehtelematta arvioisin sinut kevyemmäksi vielä. Lihas tosin painaa enemmän kuin ihra, sinähän urheiletkin niin paljon ettei ihmekään. Tuo on kyllä paljonpaljon kauniimpaa kuin riutunut keho jossa on päällä vain rasvaa, vaikka painoa olisi vähemmän. Muista ettei paino kerro kaikkea, kevyempi voi näyttää paljon paksummalta. Hienoa että jaksat kuntoilla, toivottavasti pidät itsestäsi ja hyvästä kunnostasi jatkossakin huolta, että murehdi kiloja jotka eivät kerro mitään. Tsemppihalit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun sinä aina osaat valita parhaat sanat samaan hymyn huulilleni. Kiitos, enempää en voi sanoa!

      Poista
  4. Niin missä on ne jenkkakahvat?!?

    VastaaPoista
  5. olivia, sä näytät upealta !

    en oo uskaltanu ennen kommentoida, mutta tykkään tosi paljon lukee sun blogias :)

    VastaaPoista
  6. Voi miten kivan näköset sun reidet on! Mulla BMI on 18 ja silti mulla on lanteilla ja reisissä paksummasti tavaraa kuin sinulla. Sinulla on upea kroppa, ole ylpeä itsestäsi! Voimia!
    Jenni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenni, mutta tuskimpa sulla on paksummat reidet. Itseään vain katsoo yleensä vähän kriittisemmin. Hyvää kesää! :)

      Poista
  7. Tässä olisi haaste sinulle. :)

    http://isitkillingme.blogspot.com/2012/05/haaste.html

    VastaaPoista
  8. höh no sullahan on vaikka miten kaunis kroppa! Ite antaisin mitä vain jos mun jenkkakahvat poistuis... Mutta oon oppinu hyväksyy itseni tälläsenä kuin oon! Mikset ihmeessä säkin yrittäis tehdä niin, etkä tavottelis koko ajan jotakin sellaista mitä et ole? Sun elämäs tulis huomattavasti helpommaksi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Yritän tavoitella laihuutta, koska tiedän voivani olla sitä. :s Koska olin ennen ihan hoikka.

      Poista