keskiviikko 21. syyskuuta 2011

Roikkuja

Ahmin ja oksensin. Luulin jo, että meni hyvin ja olisin voinut ollu koko syyskuun repsahtamatta. Mutta ei. Ei mun edes tehnyt mieli herkkuja. Tuli vain semmoinen olo, että olen arvoton. Ajattelin, etten ole enää syömishäiriöinen, kun syön niin normaalisti. En minä halua olla syömishäiriöinen. Mutta en vain osaa päästää irti.
En oikein tiedä, mitä ajatella tästä repsahtamisesta. Mulla on jotenkin tyhjä olo. Sekä fyysisesti, että henkisesti. Oksensin nimittäin kaiken pois ja istuin puoli tuntia pöntöllä. Kunhan en tee tästä taas viikon putkea, niin tällä ei pitäisi olla mitään lihottavaa vaikutusta. Olen kuitenkin aika pettynyt itseeni. Enkö opi koskaan?

Uusi kaloriraja on 1000. Alan myös käydä joka päivä lenkillä.

2 kommenttia:

  1. Musta tuntuu että ainakin omalla kohdallani toi ahmiminen ja oksentaminen on nykyään enää tapa, teen sitä koska se on jäänyt tavaksi. Herkkuja ei tee mieli eikä se vedet silmissä oksentaminenkaa ole mitään helppoa. Jotenki tästä vaan pitäs päästä irti!! Voimia sulle! Toivottavasti saat katkaistua tuon oksentelun jo nyt niin ei lähde kierre taas käyntii!

    VastaaPoista
  2. Joo... En saanut kierrettä vielä katkaistua... Olen niin pettynyt itseeni.

    VastaaPoista