maanantai 19. syyskuuta 2011

Tunteet pois, kiitos

Miksi mulla pitää olla jättikokoiset reidet? Miksi minun pitää laihtua niistä viimeiseinä? Miksi tuntuu, kuin lihoisin vain? Tisseistä tosin huomaa laihtumisen. Tissit, oi kun rakastin niitä. Nykyään niiden paikalla roikkuu rumat, löysät löllyrät, jotka ovat liian leveät ja kaukana toisistaan. Ne ovat myös liian matalalla.
Kokeilin taas tavoitepikkareita. En mä varmaan koskaan tule mahtumaan niihin. Ehkä mun pitäisi syödä vähemmän.

Taidan taas olla vähän ihastunut varattuun. Ja se on mun kaveri, niin kuin on sen tyttöystäväkin. Tyttö on päästänyt itsensä aika pönäkkään kuntoon pitkän suhteen aikana... Tiedän että tää poika tykkää musta, tosin luultavasti vain ulkonäöstä. Sen tyttöystävää se sen sijaan rakastaa. Tunteet, menkää pois, nyt! Mun koko loppuelämäni tulee varmaan olemaan kolmantena pyöränä olemista, kun ei kukaan huoli mua tyttöystäväkseen. Vaikka en mä siis koskaan ole ollut suhteessa varatun kanssa. Paitsi kerran kännissä suutelin varattua, kun se valehteli, että ne on tauolla.

Päivä oli kyllä ihan jees, ei mielialanvaihteluita, raivokohtauksia eikä ahdistusta. Syömiset meni ihan hyvin, kai.

2 kommenttia:

  1. hei oon lukenu sun blogia jo jonkin aikaan ja tää on tosi hyvä! oon ite 17 ja koitan laihduttaa mutta ei onnistu.. voitko kertoo miten alottaa ja nopeita tuloksia?

    VastaaPoista
  2. Suosittelen terveellistä ja hidasta laihdutusta liikunnan kera. Jos olet kuitenkin jo liian syvällä suossa niin 700 kaloria päivässä ja aika nopeasti ne kilot karisee.

    Aloitus tarvitsee rutkasti itsekuria, sen jälkeen se on rutiinia.

    VastaaPoista