perjantai 21. lokakuuta 2011

Motivaatio-ongelma

Ei mulla oikein ole mitään sanottavaa. Syön liikaa, mutta kumminkin alle 700 kaloria. Tai niin mä luulen, en edes laske kaloreita muuten kuin suurpiirteisesti... Tuntuu, ettei syömisten tarkkailussa ole edes mitään järkeä kun olen liian läski kumminkin. Vaa'alle en uskaltaudu, me ei olla kavereita tällä hetkellä. Viimeksi se näytti... Okei, en kehtaa edes kertoa.

Mikään ei ole huonosti, mutta ei sen puoleen hyvinkään. Tuntuu vähän yksinäiseltä. Ja kaveritkin vaan taitaa hyväksikäyttää mua.
Tupakkaa, kahvia ja karkkia. Ei liikuntaa. Ompas taas terveellistä. Normaalisti laihduttaessani stressaan kaikkien vitamiinien saannista ja makeiset eivät tule kuuloonkaan. Nyt en vaan jotenkin jaksa. Motivaatio on kadonnut. Vaikka kyllähän mä näinkin laihdun. Luulisin.

4 kommenttia:

  1. Hei höpö missä päin asut luin koko blogis läpi ja tuli vaan olo et meidä pitäs olla ystäviä. Löysin tänne ku etin laihdutusblogia josta saisin itelleni voimaa jatkaa laihduttamista. Oon 168/54 eli aikas saman kokonen ku sää, ite oon tampereelta, ois kiva tutustua mut tiiän et se voi olla vähä vaikeeta oon ite ainaki tosi varovaine enkä yleensä tutustu netin kautta kehenkää. Mutta jos ei tulla koskaan näkemään ja ystävystymään ni ainaki aion seurata blogias ja yrittää laihduttaa samaa tahtia sun kanssas, oon niin ilonen ku löysin jonkun joka on samassa vaiheessa ku itekki oon! ps oon kans 17v et tiiäkkää miten paljo oon samaistunu suhu ku oon lukenu näitä tekstejäs.. aika pelottavaa:o en pidä itteeni anorektikkona mutta ehkä kuitenkin ihannoin sitä, vaikee selittää.. Mulla on kuitenkin tarkotuksena laihtua siihen 50kg ja pysyä siinä suunnilleen, uskon että sun blogista ois apua että siihen pääsisin! Vaikka nyt oonki vähä jälessä sun mitoistas:s Hienosti oot pärjänny tähän asti!:) t. s

    VastaaPoista
  2. Hei, kiitos kommentistasi. Olen joo tosi varovainen nettituttavuuksien kanssa, varsinkin tän blogin kanssa kun haluan pysyä anonyyminä.

    Kuulostat joltain mun kadonnelta kaksoissiskolta! Olen tällä hetkellä varmaan ihan samoissa mitoissa kun sä, olen vieläkin turvonnut tiistailta... Kisa pystyyn? Haha.

    Kirjoitatko blogia tai käytkö Höyhenessä? Siellä olisi ainakin mukava tutustua.

    VastaaPoista
  3. Hellou! En oo höyhenessä enkä kirjottele blogiakaan vaikka oonki monta kertaa alottanu, tykkään enemmä lukea muiden omia :) Haha joo kyllä mulle kisa sopii, oon aina ollu kilpailunhalunen;) Voin vaikka tänne kommailla sillon tällön missä vaiheessa ite oon jos ei muuta väylää keksitä. t. s

    VastaaPoista
  4. Haha jep, tehäämpä niin! Toivottavasti mun kilpailuvietti sitten vähän heräilee siitä... :)

    VastaaPoista