maanantai 7. marraskuuta 2011

Sama kuin ennenkin

"Oletko sä laihtunut tässä parin kuukauden aikana?" Siis mitä, minäkö? Salli mun nauraa, samanlainen valashan olen vieläkin. Mulla oli vielä läskeilyvaatteetkin päällä, ja olin juuri syönyt kuin pieni lihava sika ja turvonnut kuin pullataikina. Jenkkiksetkin tursuaa, vaikka käyttäisin kuinka löysiä housuja.
"En mä ainakaan tietääkseni..."
Miksi mä syön niin paljon? 1500 kaloria, veikkaisin. En ahminut, en liikkunut. Ahdistaa vähän, että lihon. Pitääpä olla tarkempi dieetin kanssa. Voisin taas olla muutaman päivän Warriorilla. Olisi aika mennä vaa'alle taas pian.

2 kommenttia:

  1. Millainen tuo Warrior on?

    VastaaPoista
  2. Saa syödä kerran päivässä, useimmat syö illalla muutamaa tuntia ennen nukkumaanmenoa. Itselläni kalorit silloin noin 300-500.

    VastaaPoista