keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Toivossa

Kalorit noin 500. En kyllä aio jatkaa noin vähillä syömisillä, muuten en jaksa liikkua. Enkä hymyillä. Ostin manteleita ja kanasoppaa. Niillä mennään.
Mulla on taas hetkellisesti hyvä olla omassa kehossani. Päivisin elämä tuntuu suhteellisen ihanalta ja olen aktiivinen sekä sosiaalinen. Illan tullen pimeys valtaa mieleni ja kielletyt ajatukset palaavat. Silloin ahdistaa, enkä voi uskoa huomisen olevan parempi. Kaikki tuntuu niin toivottomalta. Uusi aamu ja parempi mieli kuitenkin aina yllättää yhtä positiivisesti. Elämällä on mulle jotain tarjottavaa.

Lauantaina menen juhlimaan. Voi, kumpa osaisin kerrankin juoda asiallisesti. Vuosien harjoitus ei ole vieläkään tuottanut tulosta...

2 kommenttia:

  1. Mä oikeesti uskon että pääset tavoitteeseesi ja tulet olemaan onnellinen ja kiität itseäsi siitä, että teit tämän, vaikka välillä tuntuukin vaikealta.

    Kuinka usein muuten punnitset itsesi? Ja onko sulla jotain muita keinoja, joilla mittaat laihtumkstasi?

    VastaaPoista
  2. Kiitos, välillä multa itseltäni menee usko itseeni, tsemppaa kovin kun kuulee muiden sanovan mun pystyvän siihen.

    Punnitsen itseni joskus päivittäin, joskus vain kerran kahdessa viikossa. En luota vaakaani. Mittailen välillä reisiä ja vyotäröä mittanauhalla, senttejä on lahtenyt jo aika paljon! No, mullahan onkin mistä lähteä...

    VastaaPoista