maanantai 20. helmikuuta 2012

Paljon sanoja, vähän tekoja

Eilen taas vaihteeksi ahmin kaapit tyhjiksi. Sen seurauksena tänään aamupaino 59.3kg. No hyi. Tuo luku ei lämmittänyt sydäntäni, ei sitten ollenkaan. Niinpä söin vain alle 600 kaloria ja urheilin 1h 40min.
Kuuntelen musiikkia ja yritän unohtaa. Kaikki epäilee mua, en pysty edes laihtumaan. Sanon aina tekeväni sitä ja tätä, joskus jopa uskon itseeni. Kukaan muu ei. Haluan päättää itse omasta elämästäni. Ainakin vartalostani voin itse päättää. Ja ulkonäöstäni muutenkin. Mä pystyn tähän. Nyt mä pystyn tähän.

3 kommenttia:

  1. Tsemppiä ihan hirmuisesti, toivottavasti pääset tuosta ahmimisesta eroon<3

    VastaaPoista
  2. Itsellänikin olen huomannut ahmiseen taipuvaa käytöstä, joten taidan hieman ymmärtää... tsemppiä, kyllä sä pystyt siihen <3

    VastaaPoista
  3. Kiitos paljon Nane ja Ida-san tuesta! <3 Aika hyvin mulla on nyt mennytkin.

    VastaaPoista