lauantai 28. huhtikuuta 2012

Me kaikki emme

Mä mietin pitkään, että onko kaikki toivo menetetty. Eilen 1100 kaloria ja tänään 1600-1800. Meinasin syödä koska "kaikki on kumminkin menetetty". No eikä ole! Mä voin silti laihtua! Mä voin silti saavuttaa tavoitteeni ja olla parempi ihminen. En saa ahmia. Niin kuin en ole tehnytkään. Vaikka kaloreita on enemmän kuin liikaa, en ole ahminut ja joutunut häpeämään syömisiäni.
Olen lihava ja oksettava, tiedän sen. Yritän kuitenkin hyväksyä sen tosiasian, ettei laihaksi muututa yhdessä yössä. Tarvitaan kärsivällisyyttä ja jonkin asteista omaa hyväksyntää. Olen lihava. Olen ihan oikeasti lihava. Tai no, en ehkä BMI-määritelmän mukaan (BMI yli 30), mutta peilin kautta katsottuna olen ällöttävä. Olen liian lihava.
Lihavan minusta tekee esimerkiksi se, etten kehtaa kertoa teille painoani. Se on niin paljon liikaa. Kerron teille, kun olen karistanut vähintään 5 kiloa. Tällä hetkellä on lähtenyt reilu 2 kiloa vajaa viikossa... Eli nesteitä. Koska lihaville kertyy nesteitä.
Oli pakko laittaa tämä koiran kuva loppuun! Eikö olenkin söpö? <3
Kiitän teitä kaikkia typerän ja turhan blogini seuraamisesta. Vaikka oma elämäni on mitä on, te ansaitsette parempaa kuin minä. Te ansaitsette onnellisuutta. Te olette hyviä, toivon teille kaikkea parasta.

5 kommenttia:

  1. Hei, siun blogisi ei ole typerä eikä turha! Ja sinä ansaitset olla onnellinen ja sinä olet hyvä ihminen!<3

    VastaaPoista
  2. Olemme aika samanlaisia! En itse ole aiemmin tajunnut uinka pitkä prosessi laihtuminen on, mutta nyt se viimein iskostui mieleeni tämän bloggauksen luettuani. (kiitos)
    Toivon että tosiaan onnistut tuossa, yritän itsekin olla ahmimatta ;)
    Ja tuo koiruli on suloinen :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, että tajusit. Mä oon vähän ryhtynyt kelaamaan, että mikä kiire tässä on? Miksi olisin niin ahne, että vaatisin "kaikki mulle heti nyt"?
      Onnea sullekin ahmimisen lopettamiseen! Ja kiitos kommentista <3

      Poista
  3. Sinulle on tunnustus mun blogissa!:)

    VastaaPoista