keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Hukassa

Aamupaino 55.5kg. En osaa iloita vieläkään. Kaikki muu menee mun elämässä huonosti, paitsi laihdutus. Luulin muuten, että tästä tulisi enemmän laihdutuspainotteinen blogi, mutta mites kävikään.
Nyt voin syyttää laihtumisestani ahdistusta ja masennusta. Mieluummin sanon, että ruokahalu on hävinnyt masennuksen takia, kuin että kituutan itseäni vähäkalorisella dieetillä koska en kestä ulkomuotoani. En omista kokovartalopeiliä, mikä on hyvä asia. Mutta tunnen reiteni, jokaisen pahkuran, joka ei joskus ollut olemassakaan. Kun vedän vanhoja farkkuja jalkaan, mutta ne näyttävät makkarankuorilta norsun päällä.
Ei tässä maailmassa ole helppoa olla tyytyväinen itseensä. Mutta mulla ei mun ongelmat mihinkään itseluottamuksella katoaisikaan, mua syrjitään, mulle vittuillaan, mua haukutaan, mua ei kunnioiteta pätkän vertaa. Ja kaikki lauantain takia. Mua itkettää lukea blogitekstiäni, jossa olen vielä innoissani kemuista. Kumpa en olisi mennyt. Pilasin sosiaalisen elämäni totaalisesti.

Päivän ruuat:
2 kuppia kahvia 20kcal
2 pientä omenaa 80kcal
juustoa 70kcal
2 mandariinia 60kcal
currykanaa riisillä 300kcal
yhteensä 530kcal
ps. yksi uusi ihana lukija,<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti