tiistai 19. heinäkuuta 2011

Jätä mut rauhaan

Unohdin käydä herättyäni vaa'alla, hups. Illalla oli tosi vaikeeta nukahtaa, mua ahdisti niin paljon taas... Itkin ja huusin mielessäni, mutta ääneen ei kuulunut kuin kuiskauksia: "Jätä mut rauhaan, jätä mut rauhaan, jätä mut rauhaan..." Tuntui, kuin joku olisi repinyt mun sydäntäni irti mun rinnasta.

Aiemmin luulin et vain nolasin itseni. Mutta pahempaa. Kaikki vihaa mua. Kaikki halveksii mua. Tää on jotain niin järkyttävää, miten ihmiset voikin olla niin ilkeitä?

Iltapaino 56.5kg.

Päivän ruuat:
2 pientä omenaa 80kcal
rusinoita 100kcal
kahvi maidolla 10kcal
mandariini 30kcal
juustoa 70kcal
jotain paskaa 450kcal
yhteensä 740kcal

Ruokahalu on kadonnut...
Ja mä itken, mä itken enemmän kuin kuukausiin. Mitä olen koskaan valittanut pahasta olosta, tämä on 10 kertaa pahempi... Nyt toivoisin vain olevani unohdettu taas...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti