perjantai 22. heinäkuuta 2011

Hyvä olla

Kävin sosialisoitumassa ja näkemässä kavereita. Ne sano et niillä onki jo ollu ikävä. Näin myös mua inhoavia tyttöjä. Olin itsevarma. Päivä oli hyvä, olin iloinen, sosiaalinen ja nauravainen. Sellainen, kuin haluan olla. Ja sellainen, kuin olen esittämättä mitään.
Tuntuu hassulta ajatella, että otin sen lauantain niin vakavasti. Kukaan ei enää edes muista sitä. Tai vaikka joku muistaisikin, nauran vain asialle ja en ihan oikeasti välitä.
Sain itseluottamukseni takaisin. Sain itseluottamukseni takaisin!
Mua ahdisti tällä viikolla niin paljon, että en voinut kuvitellakaan enää edes harkitsevani mitään romantiikkaa kenenkään kanssa. Mutta tänään ihastuin vähän uudelleen yhteen poikaan, josta tykkäsin noin 4 kuukautta sitten. Sillä on ollu vähän rankka elämä, sen vanhemmat erosi ja sen isä syytti tätä poikaa koko erosta. Poika masentui ja alkoi viillellä. Sillon se oli vielä niin nuori, että sen kaverit ei ymmärtänyt. Ne haukku sitä säälittäväksi emoksi ja nauroi sille. Se oli epävarma ja sille tuli akne ja sille huomauteltiin siitäkin. Se sai siihen lääkityksen ja alkoi harrastaa urheilua. Näin siitä tuli erittäin hyvännäkoinen, lihaksikas nuorimies. Tytöt alkoi kiinnostua siitä, niin siitä tuli ns. pleijeri. Myöhemmin se vähän rauhoittui ja sitten mä tutustuin siihen. Ei me olla mitään hyviä kavereita, mutta se on mun joidenkin kavereiden tosi hyvä ystävä.
Kummallista, että oon kiinnostunut siitä. Yleensä tykkään jätkistä, jotka on tosi pitkiä ja laihoja, ei lihaksia. Ja ne on turvallisia, vakaita ja normaaleja. Oon itse niin sekaisin, että olen etsinyt itseni vastakohtaa. Nyt olen kiinnostunut pojasta, joka taitaa olla aika paljon kuin minä...

Ruuat:
riisikakkuja 80kcal
2 kuppia kahvia 20kcal
4 mandariinia 120kcal
pieni omena 40kcal
pizzaa 700kcal
yhteensä 960kcal
Pizzaa... Sitä en osannut odottaa päivälliseksi... Onneksi kalorit muuten tosi vähäiset, niin laihdun pizzasta huolimatta. Suurin pelko mulla vain on, että joudun syödä loput huomenna aamupalaksi! Ei ei ei eiiii!
Ehkä joskus vielä uskallan...

3 kommenttia:

  1. Voi tsemppiä sinulle paaaljon: > Hienoa kun kävit kunnolla sosialisoitumassa ja itseluottamuskin palaili: >

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä täältäkin sulle!:) Ja täältä löytyy taas yksi lukija lisää!

    VastaaPoista
  3. Kiitos niin paljon, en olisi koskaan uskonut että blogiini jaksettaisiin kommentoida ja tsemppailla:)

    coconutskin, miten saat kommenteitua tuolla lailla omalla profiilillasi? Mulla ei vaan onnistu ja joudun kommentoida tälleen oudosti :D

    VastaaPoista