torstai 21. heinäkuuta 2011

Valitusta

Ruokahalu vähän palasi. Söin ihan liikaa hedelmiä ja kaikkea muutakin. Ihan liikaa. Oon huono. Melkein 1000 kaloria, mikä muhun tuli?! Mussutan liikaa hedelmiä kun kuvittelen, etta niitä voi syödä kuinka paljon vain lihomatta. Tämä oli niin epäonnistunut päivä. Ai niin, jatkoin polttamistakin. Siinäpä vielä piste i:n päälle.

Miksei tämä ahdistus katoa? Olen huomannut, etta yleensä olen ahdistunut kun olen yksin. Silti haluan aina olla yksin. En ymmärrä. Tuntuu, etta ansaitsen tämän. Ansaitsen paskan olon, koska en ole tarpeeksi hyvä. Yritän nykyään miellyttää muita, jotta kenelläkään ei olisi syytä inhota minua. Aiemmin ei ollut näin. Tykkäsin provosoida ihmisiä ja olin oikea draamakuningatar, aina riidoissa jonkun kanssa. Silloin mulla oli hyvä itsetunto. Ei ole enää. Nykyään, jos joku loukkaa mua, olen hiljaa. Aiemmin olisin haukkunut sen tyypin pystyyn. Nyt olen heikko. Musta ei ole enää mihinkään. Ja oma syynihän se on. Voi herra sentään tätä mun itsesäälin määrää... Pitäisi vain ottaa itseäni niskasta kiinni ja olla valittamatta. Mutta se on niin vaikeaa...
Ruuat:
2 kuppia kahvia 20kcal
9 (!!!) mandariinia 270kcal
4 pientä omenaa 160kcal
riisikakkuja 120kcal
mansikoita 60kcal
kunnon ruoka: lihaa ja kasviksia 350kcal
yhteensä 980kcal

Rakastan lonkkaluita. Ne on mun vartalon paras kohta. Jotain positiivistakin kuulee mun suusta :)

2 kommenttia:

  1. Voi tseppiä sinulle. Jotenkin sinulla on niin ihanan mielenkiintoinen ja mukavanoloinen blogi. Pakko liittyä lukijaksi: >

    Ps jos haluat voit kurkistaa minun uuteen blogiini: http://your-skinny-love.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon ja tervetuloa vain seuraamaan blogiani :)

    Kävin kurkkaamassa blogisi, vaikuttaa hyvältä jo ensimmäisen blogitekstin perusteella!

    VastaaPoista