maanantai 15. elokuuta 2011

Herätyskellon kapina

Ahdistaa... Miksi herätyskello ei ikinä toimi, kun sen pitäisi? Minun ei pitäisi olla kotona istumassa ja ahdistumassa vain lisää, mutta minkäs teet. Menen tupakalle, vaikka se ahdistaa vieläkin enemmän.
Syömiset:
jugurtti 100kcal
3 kuppia kahvia 30kcal
kanasoppaa 50kcal
hyytelöä 50kcal
2 kananmunanvalkuaista 40kcal
3 mandariinia 90kcal
pähkinöitä 50kcal
kunnon ruoka: pihviä, perunamuusia, porkkanaa ja herneitä n. 600kcal
yhteensä noin 1010kcal

Paino vieläkin 56kg minun vaakani mukaan. Paitsi (tukevan) illallisen jälkeen piipahdin kaverilla, jolla on digitaalivaaka! Kävin salaa kylpyhuoneessa, riisuuduin ja punnitsin itseni: 55.9kg. Hymy tuli huulille. Painoni alkaa 55:llä ja se oli vielä iltapaino!

Missä vaiheessa mua ei enää alkanut kiinnostaa kehut? Missä vaiheessa "oot nätti" tai "oot niin laiha" ei saanut mua hymyilemään? En usko, että muut valehtelevat. Uskon, että he ihan oikeasti ovat sitä mieltä. Itse en vain osaa olla tyytyväinen.
Halusin ottaa itsestäni muutaman kuvan tänne. Alkoi kuitenkin ahdistaa liikaa ja poistin kaikki kuvat.

2 kommenttia:

  1. Voikun tykkään blogistasi! Toivottavasti pääset tavoitteesi jossa olet onnellinen ja osaat arvostaa itseäsi. :) Itselläni on nyt 45kg edessä.. enkä olisi juurikaan alipainon puolella kun olen niin lyhyt.

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos yumiko! :)Kuinka pitkä olet? Paljon onnea ja tsemppiä sinulle.

    VastaaPoista