keskiviikko 31. elokuuta 2011

Katkera

Vihainen, ärtynyt, katkera. Noilla sanoilla minua voisi kuvailla tällä hetkellä. Suutun kavereille syyttä ja tarvitsisin nyrkkeilysäkin johon purkaa tätä aggressiivisuutta. Luulin, että olen katkera maailmalle, mutta sitten ymmärsin sen. Olen katkera itselleni. Olen pettynyt itseeni, itsekurittomuuteeni ja luonteenlujuuttomuuteeni.

Yritin taas aloittaa kitukuurin. Suunnittelin syöväni vain pari omenaa ja kunnon ruuan päivässä. Illallisen jälkeen söin kuitenkin mandariinin, omenan, sieniä ja kurkkupastilleja. Päätin siis unohtaa kitukuurit - päädyn vain hirveään ruuan himoitsemiseen iltamyöhään.

En osaa kuvailla tätä pahaa oloa. Haluaisin vain olla sinut itseni kanssa. Mutta en anna itselleni siihen mahdollisuutta.

5 kommenttia:

  1. Heippa, tiedän ettei sanat auta pätkääkään mut kyllä se kaikki vielä hyväks muuttunee (= ja eikä kitukuureilla mitenkään auteta itseään eikö se ois järkevämpää syödä se mikä hyvältä tuntuu kun olet jo päässyt tohon sun painoos? sori jos olen töykeä mut tiedän ihan hyvin miltä susta tuntuu, eli tsemppii =)

    VastaaPoista
  2. Ymmärrän kyllä pointtisi... Niin ajattelen itsekin, mutta itseinhon hetkellä on niin helppo yrittää tarrautua nopeaan laihdutukseen. Ja eihän se toimi, tiedän sen kokemuksesta. Kiitos paljon tsemppailusta, ehkä tää nyt tästä :)

    VastaaPoista
  3. voi kuinka minulla on koko ajan samanlainen tunne. olen katkera itselleni ja jopa pahasti sanottuna vittuilen kavereille koska puran pahaa oloani siihen. ainoa hyvä asia siinä koko hommassa on että tupakka pitää ruokahaluni jotenkin kurissa mutta sitten sattuu yht'äkkiä niitä ahmimiskohtauksia ja jälkeenpäi tulee huono omatunto ja tekisi mieli oksentaa... mutta toivon sinulle kuitenkin paljon jaksamista, se on hieno asia että jaksat yrittää :)

    VastaaPoista
  4. Joo munkin kavereilla oli kyllä kestämistä. Pitäisi vain yrittää olla olematta turhan ankara itselleen, ja sehän on tietty niin paljon helpommin sanottu kuin tehty... Mulla auttaa vain ruoka, eli tarpeeksi suuret kalorit. Tsemppiä sulle paljon, kyllä sullakin asiat vielä järjestyvät!

    VastaaPoista
  5. aivan, kiitos samoin :)

    VastaaPoista