maanantai 22. elokuuta 2011

Vahva

Ihana päivä! Mulle kerrottiin, että olen tosi hauska ja mulla on hyvä huumorintaju. Sitten jopa sanottiin, että olen aina niin iloinen! Harvemmin saan kuulla tuollaista kommenttia, yleensä mun sanotaan vain olevan hiljainen ja surullisen näköinen.

Syömiset on mennyt ihan toivotusti,
puuro 140kcal
2 kuppia kahvia 20kcal
pähkinöitä 190kcal
puolikas mandariini 15kcal
omena 50kcal
kuppi teetä 5kcal
kunnon ruoka: herneitä, perunamuusia ja rasvaista kanaa noin 500kcal
yhteensä noin 920kcal
Olen ylpeä itsestäni, sillä en ole enää muiden perässä laahusteleva hiiri, vaan uskallan kohdata vihamieheni. Tänään yksi mua inhoava tyttö alkoi vittuilla mulle facebookissa ja uskalsin vastata takaisin, tosin huumorilla. Yksi poika, josta en olisi uskonut, puolusti mua!

Projektin kolmas viikko käynnistyi ja olen innoissani! Puhtaat pikkuhousut loppuivat (juu, pyykinpesu on tässä hulinassa vähän jäänyt), niin kokeilin tavoitepikkareita (ostin kerran vahingossa jotkut kymmenet liian pienet). Ne ovat ihan viittä vaille sopivat! Peiliin katsoessani en enää inhoa vartaloani niin paljoa. Farkut päällä reiteni näyttävät pienemmiltä kuin ennen. Pian alan olla valmis. Pian alan olla se, joka haluan olla.

3 kommenttia:

  1. Olipas kiva postaus! Tuli hyvä mieli kun sai lukea, että olet varmempi ja vahvempi! Kyllä se elämä voittaa :)

    VastaaPoista
  2. Mullekin tuli tosi hyvä mieli sun puolesta tätä lukiessa, toivottavasti näitä päiviä riittää jatkossakin! :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos paljon teille molemmille, musta tuntuu, että nyt on paremmat ajat edessä. Kaikkea hyvää teillekin :)

    VastaaPoista