lauantai 15. lokakuuta 2011

Liikaa ollakseen tarpeeksi

Olen laihtunut. Painan nyt 53kg. Se on normaalipainoni raja. Seuraavan pudotetun kilon jälkeen olen alipainoinen. Ei tunnu siltä. Tunnen silti olevani isompi kuin muut. Ehkä se tunne johtuu siitä, että kukaan ei huomaa. Käytän aina vähintään 2 kokoa liian isoja vaatteita, yleensä 3.
Jos vain söisin pienen palan suklaata?
Ihan pienen vain, eihän se nyt mua lihota
Enkä mä niin läski edes ole
tai niin ne sanoo, "ihan sopiva"

Onneksi se toinen ääni kieltää
Onneksi se tietää mitä oikeasti tarvitsen
eli sen pienen kouraisevan tunteen mahassa
heikotuksen
pyörrytyksen
keskittymisvaikeudet
Se kertoo mulle
että se on sen arvoista

Minä uskon.


Tänään nautin vaihteeksi aamupalaa ja myös lounasta. Olen aika pettynyt tähän päivään.

puolikas omena 30kcal
pieni mandariini 40kcal
2 kuppia kahvia 60kcal
sieniä 30kcal
kanasoppaa 40kcal
lämmin ruoka: kalaa ja salaattia 400kcal
leipä 100kcal
yhteensä 700kcal

2 kommenttia:

  1. Kiitos neiti kommentistasi ja kiva kuulla!

    Luen myös aina kaikki tekstisi, mutta jotenkin en osaa ikinä sanoa mitään. Tuntuu tekopyhältä kirjoittaa kaikkea "älä tee sitä!!" juttua kun itse toimii miten toimii, mutta haluaisin enemmän kuin mitään, että näkisit kuinka arvokas ihminen olet vaa'an numeroista huolimatta. Ja niin pieni, sinulle ei valehtelemattakaan ole mitään syytä laihduttaa, ahdistaa kun tiedän ettet usko. Voi kamala kiire, yritän myöhemmin saada sanani parempaan järjestykseen. Pidäthän huolen itsestäsi?♥

    VastaaPoista
  2. Hehe minä aina tekopyhänä kehoitan ihmisiä hyväksymään itsensä sellaisenaan. "Don't do what I do, do what I say."

    Kiitos sinulle, pidän kyllä huolta itsestäni. Sanasi saivat minut tuntemaan itseni edes vähän arvokkaammaksi. Muiden huolenpito samalla vähän lohduttaa ja helpottaa, mutta ahdistaa pikkuisen... Kuten kaverini joka pelkäsi minun sairastavan anoreksiaa (ei olla nähty aikoihin, jos nähtäisi niin tuskin epäilisi mitään enää).

    Yritäthän sinäkin pitää huolen itsestäsi ja katsoa itseäsi muiden silmin?

    VastaaPoista