sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Rentoudu

Viikonlopusta selvitty nyt joten kuten. 3 ateriaa päivässä tuli vedettyä, päivältä yhteensä noin 1000 kaloria tai alle. En tajua, miten olen aiemmin voinut nauttia aamupalasta, nykyään jo 100 kalorin jugurtti plus omenaviipaleet painaa mahassa ällöttävästi ja ahdistaa. Niin no, syödessä nälkä kasvaa. Kun olen laihtunut ja alan taas syödä 3-5 kertaa päivässä ja urheilla, totun siihen varmasti hyvin nopeasti.
Oli ihanaa rentoutua vihdoin. En ajatellut, analysoinut ja saanut itseani ahdistuneeksi. Katselin teeveetä, kirjoitin päiväkirjaa ja vain olin, tekemättä mitään. Tosin en koskaan tee mitään. En koskaan tee mitään. Luuseri.

Katselen kuvia leivonnaisista. Nam. Tekisi mieli ahmia. En kuitenkaan sorru. En saa.

2 kommenttia:

  1. kokemuksen syvä rintaääni30. lokakuuta 2011 klo 14.15

    Hyvä keino huijata itseään on sanoa, että "kun olen laiha, saan syödä ja aionkin, normaalisti". Täyttä paskaa.
    42-kiloisena en saanut edelleenkään syödä yhtään mitään - ei se asia siitä miksikään muutu.

    Et tietenkään voi olla tyytyväinen itseesi, mutta toivon että olisit. Olet nyt jo erittäin hoikassa kunnossa.

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentista. Kyllä mä valitettavasti pystyn syödä... paljon.

    VastaaPoista