perjantai 11. marraskuuta 2011

Kohtuuden opettelu

Mä heräsin taas eloon. Tämä on mahtavaa! Jaksan olla, iloita, innostua ja nauraa. Haluan elää, olla onnellinen ja pystyn siihen. Syön nälkään, eikä ruoka ja ahmiminen taikka laihduttaminen pyöri mielessä. Saan keskityttyä opiskeluun. Kaikki tämä parin päivän ravitsevalla syömisellä? Uskomatonta. Toivottavasti ruuansulatukseni ja aineenvaihduntani alkavat taas pian toimia normaalisti. Kumpa en olisi pilannut kehoani kitukuureilla... Se jää nähtäväksi sitten.

Odotan innolla tulevia bileitä! Aion pitää hauskaa kaikkein huonojen aikojen vastapainoksi. Aion annostella juotavan alkoholin etukäteen ja yrittää olla juomatta liian nopeasti. Tästä viikonlopusta tulee upein aikoihin, ja lupaan tulla kirjoittamaan tänne hyviä fiiliksiä sitten sunnuntaina. Tällä kertaa en joudu katumaan mitään, olen täynnä iloa ja riemua!
Mä söin noin 1100 kaloria ja olin tosi tyytyväinen. Sitten menin ja söin vielä 800 kaloria, empä enää ollutkaan niin tyytyväinen. No, ei ekalla yrittämällä aina voi onnistua. Kohtuuttakin pitää opetella. Haluan alkaa syödä päivässä noin 1000-1200 kaloria, tuntematta itseäni nälkäiseksi taikka liian täydeksi.
Ehkä haluan myös näyttää hyvää esimerkkiä muille... Tai siis niille, jotka ovat syvemmällä syömishäiriön suossa kuin minä. Meillä kaikilla on lupa olla onnellinen. Pohjalle ei tarvitse mennä kivutakseen huipulle. Ei tarvitse olla sairaalloisen laiha voidakseen parantua. Vaikka nämä sanat luultavasti tulevat vain kaikumaan kuuroille korville... Ehkä minun vain piti saada sanottua se itselleni.

5 kommenttia:

  1. oi ku ihana postaus!!Toivon todella että saat syömisesi nyt kuntoon! Oon itekin pyöritellyt mielessä nyt että alkaisin syödä normaalien ihmisten tapaan yms. Tää postaus kyllä rohkaisee siihen. MItäpä sitä pilaamaan elämäänsä laihduttamalla yms :):)

    VastaaPoista
  2. Oon todella iloinen sun puolesta :) pidä kiva viikonloppu!

    VastaaPoista
  3. Kiitos paljon molemmille anonyymeille! Ystävälliset ja tsemppaavat kommentit ovat aina tervetulleita. Kaikkea parasta teillekin.

    VastaaPoista
  4. Tuli kyllä itelle tosi hyvä mieli tätä postausta lukiessa :) Oot kyllä ansainnukin tuollaisen olon, toivottavasti sun viikonloppu sujuu hyvin ja tsemppiä noiden syömisten kanssa! :)

    VastaaPoista
  5. Kiitti, Nane. Mulla tosiaan meni viikonloppu aika hyvin, vaikka syömiset ei... :D

    VastaaPoista