tiistai 22. marraskuuta 2011

Samaan aikaan

Olen syönyt. Mahdottoman paljon. Aika terveellisesti välillä, aika epäterveellisesti joskus. Olen myös urheillut. Juoksemista, tanssia, zumbaa. Kävelyä paljon.

Vetäisin ripulit sokerittomilla karkeilla. Fiksua taas.

Söin noin 1400 kaloria.

Kaikki on niin sekavaa, en ole varma olenko menossa huonompaan vai parempaan suuntaan. En tiedä, olenko lihonut. Ainakin painoa on tullut lisää, siitä olen varma. Parasta olisi ehkä mennä huomenna vaa'alle. Ei se muuten selviä.

Voiko parantua ja laihtua samaan aikaan?

5 kommenttia:

  1. Voihan parantua ja laihtua samaan aikaan ;) Jos ennen on laihtunut olemalla syömättä ja ahminut, mutta parantuessa laihtuu terveellisellä tavalla, eli terveellistä ruokaa kohtuullisesti ja liikuntaa :)
    Muista, jos käyt vaa'alla, niin älä panikoi vaikka painoa olisi tullut vähän lisää, kyllä se siitä tasaantuu kun alat elämään terveellisemmin!:)

    VastaaPoista
  2. Mä taas en usko että voi parantua ja laihtua samaan aikaan. :<

    VastaaPoista
  3. Miksi et voi VAAN parantua, ei sun tarvi laihtua ;)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Kiitos, toi kannusti tosi paljon jaksamaan tän elämäremontin kanssa. :) Yritän tosiaan olla ajattelematta laihduttamista ja syödä terveellisesti ja laihtua siinä niin kuin "ihan huomaamatta".

    Candyfloss: Niinhän se saattaa olla... Kun ei voi aina saada kaikkea. Kumpa voisikin! :/

    Anonyymi2: Alle 55 kilon paino on jokin typerä päähänpinttymä. Parantuminen on kuitenkin mun prioriteetti tällä hetkellä. :) Kai.

    VastaaPoista
  5. ♥ Kiitos kauniista sanoista, pieni mutta niin suuri ilon aihe päivääni. *Hymy*

    Muuten, olen ihan samanlaisten pohdintojen äärellä. Haluan, en, yritän, en, pohja on ylhäällä, vai sittenkin alhaalla? HIENOINTA, että silti yrität. Tsemppihalauksia sinulle myös sylikaupalla!♥

    VastaaPoista