lauantai 18. helmikuuta 2012

En kai mä nyt niin paljoa

Eilen aamupaino 57.9kg. Tänä aamuna unohdin punnita itseni ennen aamupalaa, mutta sen jälkeen (verkkarit ja t-paita päällä) paino oli 58.5kg. En mä nyt niin paljoa uskonut syöväni.

Aloin vähän miettiä tätä mun ulkonäköäni muiltakin kannoilta. Keskityn suurimmilta osin painoon, vaikka voisin keskittyä vaikka luomaan omaa tyyliäni ja tehdä kivoja kampauksia ja opetella meikkaamaan tosi hienosti. En viitsi käyttää hienoimpia vaatteitani, koska "säästelen" niitä siihen asti kun olen laiha. Ihan typerää! Tietty laiha on parempi kuin pullea, ja olisin paljon nätimpi vähän kevyempänä, mutta ei sen pitäisi mua estää laittautumasta nätiksi jo nyt! Parempi laittautunut pullea kuin laittautumaton, huolimattoman ja sotkuisen näköinen pullea.
Okei, yksi syy tähän haluuni kaunistua nyt muutenkin kuin laihtumalla, on se poika (josta on tietty pakko puhua joka postauksessa). Ehkä törmään siihen joku päivä ja se ajattelee mielessään mun olevan kaunis.

4 kommenttia:

  1. Olen itsekin todella samanlainen siinä suhteessä, että "säästelen" vaatteita! Toisinaan, vaikka näen kaupassa IHANAN mekon, ja vaikka kuinka haluan sen ostaa en osta, kun ajattelen että "Sitä pitäisi kuitenkin sitten kaventaa kun laihdun"... sinäänsä ihan järkeenkäypää, mutta olettaen että todella sitten LAIHTUISIN. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, mä vaan en sitten koskaan olekaan laihtunut tarpeeksi voidakseni sitten pitää sitä vaatetta! Pitäisi tosiaan yrittää päästä tästä tavasta eroon. :D

      Poista
    2. Mulla kans vähän samaa... Ostelen kivoja vaatteita, kuitenkin ne jää kaappiin odottelemaan. Eihän niitä kehtaisi julkisesti päällensä nyt ahtaa. Sitä vaan ajattelee näyttävänsä paremmalta niissä kun olisi muutaman kilon laihempi. Vieläkään ei tosin niin ole käynyt... Pukeutumiseni koostuu nykyään pelkistä löysistä vaatteista :D hyi.

      Poista
    3. Niin siinä tuppaa tosiaan käymään. :/ Ja pakko laittaa löysät vaatteet päälle, vaikka ihan hyvin tietää, että niissä näyttää vaan entistä "lihavammalta"!

      Poista