sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Valintoja

Itken taas. Itken oikeastaan koko ajan.
En tiedä mitä tekisin. Tuntuu niin pahalta. Luovutanko nyt vai yritänkö porskuttaa onnettomana eteenpäin? Mitä, jos vain jäisin sängynpohjalle makaamaan? Mitä jos en vain enää menisi kouluun?
Vastaus: Koulut jäisi kesken, eläisin masentuneena ja yksinäisenä ilman töitä koko lopun elämääni.

Masentaa ajatus siitä, että mitä ikinä sitten teenkään, on turhaa. En pääse tästä onnettomuudesta koskaan eroon. Puhuminenkin on turhaa, koska ei kukaan aiemminkaan ole mua suostunut auttamaan. Kuraattorien ja  psykologien kanssa jutteleminen on ollut yhtä tyhjän kanssa.

Söin tänään pienen annoksen riisiä ja jauhelihakastiketta, 2 omenaa ja yhden päärynän. Kalorit 400. Paino on enemmän kuin liikaa.

4 kommenttia:

  1. mä tiedän just nyt miltä susta tuntuu. voisimpa halata sua <3 voispa joku halata muakin nyt. sä et oo yksin mä oon täällä. jos tuntisin sut kiiruhtaisin jo su ovelle ja halaisin sua pitkään <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Sheena <3 En mä tunne ansaitsevani tällaisia kommentteja...
      Toivon sinulle paljon voimia ja parempia hetkiä. Miksi meitä onnettomia pitääkin olla niin paljon?

      Poista
    2. kyllä sä ansaitset, joka ikisen sanan. Joka ikisen <3 Meidän ei tarvitse olla onnettomia, meiän täytyy vain löytyy elämästä ne ihanat hetket. Haleja <3

      Poista
    3. Olet liian kiltti ja ihana! Haleja haleja <3

      Poista