maanantai 13. elokuuta 2012

Annan anteeksi itselleni

Minulla menee hyvin. Laihdutus ehkä ei, mutta muuten kyllä. Viimeksi kävin vaa'alla viime postauksen jälkeisenä päivänä. Petyin ja järkytyin lukemaan; 61.5kg. Huh huh.
Sehän ei nyt kuitenkaan maailmaani kaada.
Lenkille se kyllä saa minut lähtemään.
Kesällä piti olla niin helppo laihtua. Nyt pitää vain aloittaa alusta. Poistaa ajatusmalli "haluan entisiin mittoihin, olen lihonut", ja toivottaa tervetulleeksi "olen hyvä näin, mutta voin saada vielä timmimmän kropan, mikäli haluan".
Minun pitäisi vain alkaa syödä kevyemmin ja liikkua enemmän. Sitten minun tulisi olla ylpeä saavutuksestani, eikä murehtia aiempia epäonnistumisia. Minun tulisi riemuita siitä, että tein sen nyt. Ei haukkua itseäni siitä, etten tehnyt sitä jo aiemmin.
 
 
Haluaisin painaa 55-60 kiloa. Siihen ei ole pitkä matka, eikä edes kiire. Eikä kukaan hengitä niskaan ja lyttää maahan sanoilla: "sinä et ole tarpeeksi". Minä olen antanut anteeksi itselleni.

8 kommenttia:

  1. Ihanaa luettavaa! :) Hienoo, että sulla menee hyvin ja oot saanu ajatusmallias muokattua noin positiiviseen suuntaan. Jatka samaan malliin, äläkä stressaa sitä painoa niin paljo :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ollut tämän vuoden prosessi, tuo ajatusmaailman muokkaus. Kiitos paljon! :)

      Poista
  2. Voi kun oli kiva lukea tätä postausta! :) Oot ihan oikeella asenteella liikkeessä, turhat stressaamiset pois vaan ja pienillä elämäntapamuutoksilla eteenpäin niin etköhän sä pääse pian tuohon tavoittelemaasi painoon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kannustuksesta, tsemppiä sullekin kaikkeen jatkoon! (:

      Poista
  3. Hyvä kuulla että olet antanut itsellesi anteeksi. Se on tärkeää. :)
    Ja koska paino ei tullut yhdessä yössä, niin eihän se lähdekään yhdessä! ^____^ Tsemppiä tuohon painonpudotukseen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, tuo on viisas ja kannustava lausahdus! Kiitos tsempistä, voimia sulle eron suhteen<3

      Poista
  4. kiva kuulla että sulla menee hyvin :)

    VastaaPoista