keskiviikko 1. elokuuta 2012

Miss Universum

Odotan innolla koulun alkua. Sitä ennen olisi tietty kiva laihtua, ainakin vähäsen. En ota stressiä asiasta.
Pitäisi varmaan alkaa hyväksyä se tosiasia, että olen kasvamassa naiseksi. Minun pitäisi myös käyttäytyä sen mukaan.

Miksi en osaa olla normaali-itsetuntoinen? Joko olen itseäni vihaava rumilusmätäpaiseoksettavaläskiällötys tai vaihtoehtoisesti Miss Universum, parempi kuin kukaan muu, kauniimpi kuin kukaan muu, fiksumpi kuin kukaan muu. Miss Universum -olo on kuitenkin aika mahtava, kunhan yritän olla lyttäämättä muita ihmisiä maahan.

Tänään olen syönyt sämpylän (90kcal) juustolla (kermajuustoa, omg) ja kinkulla, annoksen suklaajäätelöä (kermajäätelö, omg) ja pari pientä kuppia kaakaota (kevytmaito, omg). Sen lisäksi pian on tulossa kunnon ruoka. Illalla voisin lähteä ehkä lenkille, mikäli tulee sellainen olo. Eli siis mikäli saan pakotettua itseni ulos.

Oli miten oli, mä nautin elämästäni ainakin tällä hetkellä, oli se millaista paskaa sitten hyvänsä!

3 kommenttia:

  1. Ihana kuulla (lukea) noi sanat et nautit elämästä nyt, tulin hirmu hyvälle tuulelle :) Just tänään aikasemmin mietin tätä sun blogia ja aloin ettiin sitä mut ei löytyny, sit aattelin et oot ehkä poistanu tän mut sit yhtäkkii tuliki tonne uusimpii teksteihin ilmotus tästä ja oli pakko syöksyä kommentoimaan. :) Kyllä se 'normaali' itsetunto vielä jostain löytyy kun tarpeeks jaksaa uskoa, voimia♥ :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten piristävä kommentti! Kiitos paljon, ja kaikkea mahtavaa ja kivaa sullekin<3

      Poista
  2. Niin siis minkä takia sä haluat laihtua etkä olla esim hyvässä fyysisessä kunnossa jolloin olemassa oleminenkin tuntuis paremmalta ja olis vahvempi itsetunto kun olis samalla vahvempikin? En tiedä miksei mun aiempi kommentti tullut tänne mut pasteen uusiks inspiraatiota sulle kun itsekin olen ollut ongelmatilanteissa kun oli ylipainoinen mutta nyt vihdoinkin saanut itseni kontrollin puolelle pysyvästi.
    www. veganbodybuilding.com/forum/viewtopic.php?f=48&t=27849

    shit is really eazy, fuck the sadness and get workin :)(:

    VastaaPoista