perjantai 29. heinäkuuta 2011

Eristäytynyt paska

Ruuat:
3 kuppia kahvia 30kcal
4 omenaa 160kcal
banaani 100kcal
jugurttia 240kcal
mansikkaa 20kcal
2 kiiviä 60kcal
2 karkkia 20kcal
papuja, porkkanaa, maissia 250kcal
yhteensä 880kcal

Muu perhe menee ulos syömään. Mä jään kotiin, koska sitten voin itse valmistaa ruuan ja syödä niin vähän kaloreita kuin haluan. Tai jos olisin hyvä, en söisi ollenkaan. Mutta en ole hyvä.
Lupasin mennä huomenna kaverille yöksi, koska muuten jäisin kotiin yksin, kun muu perhe on taas poissa. Taidan kuitenkin perua sen, se kaveri meinaan aina tyrkyttää mulle ruokaa ja sanoo, että mun pitäisi syödä enemmän. Haluan jäädä kotiin, olla omassa rauhassa ja laihtua. Aika surullista. Olen mielummin yksin, koska pelkään syömistä. Eristäytynyt paska.Näin taas pojan tänään. Se ei hymyillyt mulle.

Yksin on hyvä olla. Tai niin mä aina luulen, mutta sitten pieni ahdistuspeikko tulee pitämään seuraa. Ehkä tupakka ajaa sen pois. Ei se niin mene, ei se niin ole mennyt ennenkään.

ps. jo 10 lukijaa, piristitte mun päivää <3

4 kommenttia:

  1. Voi muru menisit vain kaverille yöksi. Se on varmasti ihan kivaisaa:)

    VastaaPoista
  2. No täytyy nyt harkita... Kun mä tiedän, että siellä mua painostettaisiin syömään... Ne kun tietää mun syömävammailusta. Ja saattaisi mennä koko viikonloppu pilalle vain tuollaisen takia :<

    VastaaPoista
  3. Yökyläily saattaisi oikeasti olla piristävää ja helpottaa oloa. Toisaalta jos painostetaan syömään ja syö pakolla siitä tulee vain morkkis ja paha olo..sinuna kuitenkin menisin, eihän meistä kukaan halua laihduttamisen takia menettää ihmisiä, jotka meistä oikeasti välittävät ja eristäytyä muista:) Voimia!

    VastaaPoista
  4. Toi on kyllä totta... Ehkä voisin tehdä kompromissin ja hengailla kaverin kanssa päivällä ja mennä kotiin yöksi. Ei oikein houkuttele nimittäin syödä siellä aamupalaksi sitten makkaraa, munia ja pekonia, niin kuin viimeksi! :o

    Kiitos paljon kommenteistanne, annoitte minulle toisenkin näkökulman asiaan :)

    VastaaPoista