torstai 28. heinäkuuta 2011

Nukahdin

Unilääkkeet kyllä auttoi nukahtamisessa, mutta uni oli katkonaista ja heräsin aivan liian aikaisin. Parempi se kuitenkin on kuin pyöriä sängyssä useita tunteja pystymättä nukahtaa!
Tätä päivää en oikein osaa kuvailla. Olin kaverin kanssa, meillä oli kai ihan hauskaa. Ja alkaa jo tuntua vähän enemmän kuin ihmiset mun ympärillä oikeasti välittäisi musta. Se tuntuu hyvältä.
Ruokailut on mennyt hyvin, ei ole ollut paljoakaan ruokahalua. Söin kuitenkin proteiinipatukan päivällä, jotta kaveri luulisi että syön suklaata. Ja mahakaan ei kurninut sen ansiosta. Inhoan kun maha kurnii muiden kuullen, se on niin noloa.

Näin pojan tänään. Se katsoi mua ja hymyili. Luultavasti se oli vain kohtelias.Yksi toinen poika tulee nykyään aina juttelemaan mulle kun näkee mut, me ollaan kai kavereita... Niin mä luulen. Vaikka en edes yritä olla sen kaveri. Miksi se haluaisi olla mun kaveri? Outoa.

Mä haluaisin tehdä jotain mun ulkonäölle. Haluaisin värjätä hiukset, ne on likaisen väriset. Mutta ne on jo niin kuivat, että en tiedä kannattaako. Enkä edes tiedä, värjäisiko ne tummemmiksi vai vaaleemmiksi. Mun ihokin on kuiva. Ja mulla on finni nenän alla ja leuassa. Yksi päivä mun kaveri ihmetteli mun kuivia nilkkoja. Pitäisi alkaa rasvata koko kroppaa. Mutta se on niin vaivallosta!

Ruuat:
puuro 140kcal
2 omenaa 80kcal
protskupatukka 85kcal
kiivi 40kcal
kuppi kahvia 10kcal
kuppi teetä 5kcal
kunnon ruoka 300kcal
yhteensä 650kcal

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti