tiistai 26. heinäkuuta 2011

Voi luoja sentään... Kävin tänään jollain psykologilla valittelemassa ahdistusta ja unettomuutta, en tosin odottanut mitään tehtävän asialle. Mulla on joillekin psykologeille juttelu auttanut, mutta tämän rouvan kanssa ei oikein natsannut. Se pälpätti ummet ja lammet miten mun pitäisi alkaa harrastaa urheilua, käydä salilla. Sanoin, etteivät rahat riitä salikorttiin, mutta se jaksoi siitä vain jankuttaa ja jankuttaa. Jotenkin ärsytti se koko aika kun juttelin sen kanssa, se puhui mulle kuin vähä-älyiselle. Yrittihän se tietty myös saada mut juomaan vähemmän kahvia. Joo en oo niin idiootti että en tietäis kofeiinin vaikutuksista. Ja taas kysymys: "Oletko koskaan harkinnut itsemurhaa tai itsesi satuttamista?" No en ole mutta jos et kohta pidä turpas kiinni niin saatan harkitakkin! Olin kohtelias ja ja vaan mumisin vastauksia sen tyhmiin kysymyksiin. Normaalisti kyllä tykkään mun ongelmista puhumisesta, mutta tänään on ollut vittumainen päivä.

Kävin ostamassa jotain suklaa-piparminttuproteiinipatukoita, ne on kyllä ihan herkkuja vain. Ei päivittäiseen ruokavalioon. Tosi hyviä kylläkin. Ostin myös jotain kuiturouhetta, jota söin pelkälteen.

Ruuat:
hedelmäsalaatti 90kcal
2 kuppia kahvia 20kcal
protskupatukka 85kcal
2 omenaa 80kcal
juustoa 70kcal
purkkaa 30kcal
pihviä ja perunaa 550kcal
yhteensä 925kcal

Meille ostettiin kotiin sitten banaaneja ja kiiviä. Pakko alkaa syödä niitä ja karsia muuta ruokaa, koska olen meidän perheen hedelmärosvo, niin kyllä aletaan ihmetellä jos ne ei yhtäkkiä maistukaan. Maha ei kurninut tänään ollenkaan, kiitos liiallisen syömisen. Kakkuahan mulle toki yritettiin myös tyrkyttää, kiitos mutta ei kiitos.

Mulla on jotenkin tosi vittuuntunut olo, ehkä voisin mennä uudestaan röökille. Lupaan, että huomenna nousen vaa'alle. Ja vaikka se näyttäisi 5 kiloa liikaa, ilmoitan sen tänne!

2 kommenttia:

  1. Psykologeille puhuminen on välillä täyttä kidutusta. Kaverit aina kertovat kauhutarinoita tylyistä ja liian suorasukaisista psykologeista.

    VastaaPoista
  2. Mun psykologit on yleensä ollu vanhoja mummeleita jotka on kauhuissaan kuunnellu mun valitusta. Se on ollu pääosin vaan huvittavaa :D

    Mutta on niitä tosi hyviäkin psykologeja, tosin sellaiseen en ole vielä törmännyt..

    VastaaPoista