perjantai 19. elokuuta 2011

Havahdu

Päätin jäädä yksin kotiin. Kaveri pettyi pahasti, kun en mennytkään niille yöksi. Tein huonon valinnan, tiedän. Olisi pitänyt mennä. Mutta halusin niin paljon kokata omat ruokani ja saada oman rauhani taas vaihteeksi.

Ruuat:
omena 50kcal
3 mandariinia 90kcal
pähkinöitä 190kcal
3 kuppia kahvia 30kcal
puuroa 130kcal
itsetehty illallinen: papuja (200kcal), porkkanaa (20kcal), parsakaalia (20kcal), herneitä (30kcal) noin 270kcal
jugurtti 100kcal
teetä 10kcal
yhteensä noin 770kcalEdit: Päädyin sitten napostelemaan vielä kasvisvartaita (60kcal), kupin kahvia (10kcal) ja mehujään (40kcal), mandariinin (30kcal) ja puolikkaan omenan (25kcal)... Eli päivän saldo onkin 935kcal.
Mä taas mietin, että mihin suuntaan haluan elämässäni kulkea. En halua anoreksiaa, en todellakaan. 50kg on hyvä. Tämänhetkinen syöminen tuntuu hyvältä ja laihdun. Ei enää ahdista niin paljoa. Bussipysäkiltä kotiin kävellessäni itkin. Hymyilin samaan aikaan.

Yksi poika, joka asuu vähän kauempana, kysyi mun numeroa tänään facebookissa. Ihmetytti vähän - sillähän on tyttöystävä, joka on mun puolituttu. Siinä jutellessa kävi ilmi, että ne olikin eronnut viime viikonloppuna. Tää poika haluis tavata mua. En tiedä, mitä ajatella. Se on tosi hyvännäköinen ja kiva, mutta olisinko mä sille vain helppo pillu tai laastarisuhde? Muutenkin mua jo pidetään lutkana, niin tuskin toisen exän vieminen ainakaan auttaa asiaa...
Röökiä kuluu nyt kun saan olla rauhassa. Seikkailen omissa mietteissäni ja välillä havahdun todellisuuteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti