perjantai 26. elokuuta 2011

Kuvitelmaa

Koulupäivä oli suoraan sanottuna aika masentava. Tuijotin vain kelloa ja toivoin pääseväni pian kotiin. Aika kului niin hitaasti!

Huomenna menen taas kaverin synttärikemuihin, tosin tällä kertaa en aio juoda mitään (paitsi vettä hehe). Ihan mukava viikonloppu siis taas tiedossa.

Mun laihtumisen huomaa selkeästi mun käsistä ja mahakin on ihanan littana. Ehkä vihdoin olisi aika laittaa kuvia tännekin? Jos uskallan... Mulla oikeastaan on jopa ennen-kuva, joten sitten niitä voisi vertailla. Mietityttää vain, että eikö kukaan ole huomannut mun laihtumistani, vai eikö ne vain viitsi sanoa mitään? Housut tippuu päältä ja rintsikat on täynnä ilmaa, vai kuvittelenko vain? Toisaalta, parempi vain kun kukaan ei sano mitään. Se voisi vain olla aika ahdistavaa.
Huomenna vaa'alle!

4 kommenttia:

  1. Mua ainakin kiinnostaisi nähdä ennen-jälkeen kuva!=) Ja muut eivät välttämättä huomaa sen takia kun näkevät sua lähes joka päivä niin siihe muutokseen jotenkin tottuu =) Kun eihän ne kilot yhessä päivässä lähde vaan sillee hiljattain :)

    VastaaPoista
  2. oon TÄYSIN samaa mieltä ekan anonyymin kanssa :) kuvia joo !

    VastaaPoista
  3. Yhdyn edellisiin, olis tosi kiva nähdä niitä kuvia sinusta :)

    VastaaPoista
  4. Joo kai sen on niin pakko olla. Ja yksi kaveri sanoi huomanneensa, mutta ei ollu viitsinyt sanoa mulle...

    VastaaPoista