keskiviikko 24. elokuuta 2011

Nyt loppuu tämä pelleily

Kävin ostamassa rusinoita ja riisipatukoita. Niitä sitten lounaaksi! Tykkään vaihtelusta, pähkinät saavat nyt riittää vähäksi aikaa, söin tänään viimeisen pakkauksen.

Syömiset:
2 kuppia kahvia 20kcal
puuro 140kcal
pähkinöitä 190kcal
riisipatukka 90kcal
teetä 10kcal
kunnon ruoka: noin 400kcal
yhteensä noin 850kcal

Kävelin päivällä tosi paljon, olen vieläkin ihan poikki. Tuntuu, kuin reisiläskini olisivat viimein alkaneet sulaa. Mä päätin myös, että kaloreiden laskeminen saisi nyt jäädä ja laihdutus saisi olla rennompaa. En halua syömishäiriöhelvettiä. Haluan kyllä laihtua, mutta se ei saa olla pois muusta elämästä. Tavoitepaino on muutenkin sitten helpompi ylläpitää, kun en enää stressaa sitä ja syöminen tapahtuu luonnollisesti. Olen jo rutinoitunut tähän syömiseen, joten en uskoisi sen olevan liian vaikeaa.

6 kommenttia:

  1. Voi että oon onnellinen sun puolesta!! Syömishäiriöhelvetti on kyllä jotain, minkä olisin itsekin halunnut välttää..! Ja kalorien laskeminen voi tosiaan olla turhaakin :) tsemppiä!!

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi sinulla! :) Tsemppiä laihdutukseen, mutta älä oo liian ankara itelles :) !
    ps. jos haluut vilkasta mun blogia:
    http://alina-goingtogetit.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. mitä nuo pähkinäpakkaukset olivat, teitkö itse vai valmiina kaupasta?
    kaipaisin itsekin välipalamielessä juuri tuommoisia n.30g pusseja.

    VastaaPoista
  4. sulla on tosi inspiroiva blogi ! :) alan lukemaan !
    jos kiinnostaa
    fatgirl-pitowts-blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Mahtava blogi. Menee kirjanmerkkeihin. :)

    Tsemppiä sinulle.

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Kiitos, laihuus ei todellakaan ole sen arvoista :)

    Alina: Kiitos. Kurkkasin blogiasi, hehe olet saman pituinen kuin minä. Voisin jopa kirjanmerkkeihin laittaa :)

    Anonyymi: Joo, mulla oli ihan valmiita 30g pakkauksia, mutta varmaan tulee halvemmaksi, kun tekee itse pakkauksensa. Niin aion jatkossa tehdä varmaankin. Tosi käteviä on kyllä nuo pähkinät välipalana!

    fat girl: Kiitos paljon. Kävin katsomassa blogiasi, vaikuttaa mielenkiintoiselta ja ihana ulkoasu. :)

    Anonyymi: Mäkin aina laitan blogeja kirjanmerkkeihin, enkä ryhdy "kunnon" lukijaksi. Kiitos paljon, kaikkea hyvää sinullekin :)

    VastaaPoista