keskiviikko 17. elokuuta 2011

Suklaadonitsinpuolikas

Jotkut tuntevat olevansa huono-onnisia, kun he joutuvat syödä jälkiruuaksi suklaadonitsin. Minä olen iloinen, koska satuin syömään päivällä niin vähän, ettei tuo haittaa paljoakaan! Söin siitä 250kcal rasvapommista vain reilu puolet, loput heitin roskiin tilaisuuden tullen. Ei edes 1000 kalorin raja ylity. Aluksihan se tietty tuotti vähän ahdistusta, mutta kieltäytyminen ei tullut kysymykseenkään. Tai siis olisinhan mä voinut siitä kieltäytyä, ei kukaan mua voi pakottaa syömään, mutta en halua vaikuttaa oudolta ja tuottaa epäilyksiä.

Ostin 6 valmista pähkinäsekoituspakkausta, yhdessä (30g) on 190kcal. Aion ottaa niitä mukaan kouluun, kouluruokaahan en halua syödä, kun kalorimääriä on niin vaikeeta veikata. Ostin myös vihreetä- ja kofeiinitonta teetä ja purkkaa.
Ruuat:
2 omenaa 100kcal
2 kuppia kahvia 20kcal
4 mandariinia 120kcal
2 kuppia vihreää teetä 5kcal
kuppi marjateetä 5kcal
purkkaa 20kcal
puolikas suklaadonitsi 150kcal
lasagnea 400kcal
yhteensä noin 820kcal

Liikuttua tuli hyvin paljon, pelasin koripalloa kavereiden kanssa ja kävelin monia kilometrejä. Taas päivä, johon saan olla tyytyväinen. Kumpa vain elämä jatkuisi näin! Olen masentuneimmillani, kun ahmin, joten en todellakaan saa repsahtaa! Pian saan olla tyytyväinen painooni. Enää pari kuukautta... Huomenna punnitus, voisikohan paino olla jo 55kg..? Ehkä ei kannata elätellä toiveita, etten joudu pettymään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti