lauantai 20. elokuuta 2011

Valmistautumista

Aamupaino 54.5kg vaikka eilinen ei ihan täydellisesti mennytkään. Vihdoinkin alle 55kg! Olen taas askeleen lähempänä tavoitetta.

Tänään on synttäribileet tiedossa ja puen päälleni aivan ihanan mustan mekon, joka saa mut näyttämään laihemmalta. En haluaisi juoda alkoholia. Luultavasti kuitenkin sitä tarjotaan ja olen niin huono kieltäytymään ilmaisesta viinasta.

Päivällä täytyisi luonnollisesti syödä tosi vähän, koska en tiedä mitä siellä "joutuu" syömään. Ainakin kakkua, veikkaisin. Toivottavasti siinä on kirsikoita niin voin kieltäytyä vedoten siihen, etten pidä niistä! Päädyin kuitenkin mussuttamaan lähemmäs 500 kaloria ennen lähtöä ja saada mahani turpoamaan järkyttäväksi palloksi.

Lueskelin Kiloklubin tekstejä ja siellä oli keskustelu: Paljonko piti laihtua ennenkuin joku huomasi sen? Olen laihtunut normaalipainon sisällä reilu 5 kiloa ja kukaan ei ole huomannut? Suosittelen muuten Kiloklubia kaikille, siellä on vähän terveellisempi meno. Hieman turhan paljon tosin niitä karppaus-the-only-way-of-life-tankkaa-itsesi-täyteen-rasvaa-tyyppejä... En siis ole karppausta vastaan, hiilihydraattien vähäisyys sopii mullekin, mutta että pitää sitä ainoana oikeana ruokavaliona! En myöskään usko, että liika rasva on hyväksi. Mutta kukas minä olen tuomitsemaan muiden ruokavalioita, varsinkaan kun itse syön näin. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti