keskiviikko 26. lokakuuta 2011

Kuuntelija

Mukava päivä. Yksi kaveri avautu mulle sen ongelmista ja minä kuuntelin tunnollisesti ja lohdutin. Tuntui hyvältä kun taas pitkästä aikaa joku halusi uskoutua mulle.
Toinen kaveri kyseli että oonko ihan okei kun vaikutan niin surulliselta. Hymyilin ja sanoin sen johtuvan väsymyksestä.
Mun maha on aika läski. Vaikka aiemmin tykkäsin siitä. Oon muutenkin aika ruma. Finnejä pukkaa ja väsyneiden silmien alla on tummat pussit. Hiuksia en edes jaksa laittaa, hyvä kun edes meikata jaksaa. Tosin en ihan kamalasti panosta, yhdessä minuutissa sohin kulmaväriä ja tipan meikkivoidetta.

2 kommenttia:

  1. Sori et kuullostan varmaan ihan tyhmältä... mut jos haluat laihtua, niin mikset tekisi sitä terveellisesti? Aloitat jonkun ns. terveellisen dieetin ja harrastat enemmän liikuntaa! Ei itseään tarvistse näännyttää laihtuakseen, finnitkin johtuvat siitä jos sulla on liian ykspuolinen ruokavalio koska et saa kaikkia elämiseen ja hyvinvointiin tarvittavia kivennäisaineita ja vitamiineja. Mut ymmärrän kyllä että sulla on syömishäiriö ja se on sairaus, vakava sellainen ja että siihen tarvitsee apua voittaakseen sen. Ja ootko miettinyt, että haluatko tulevaisuudess lapsia? Nimittäin syömishäiriön seurauksena voi olla että et tule koskaan saamaan lapsia, ainakaan biologisesti omia. Mä toivon tosi tosi paljon että hankkisit apua!! ja pyydän että katsoisit tämän sivun ja lukisit! --> http://www.syomishairioliitto.fi/syomishairiot/sairastuneille.html

    VastaaPoista
  2. Kommenttisi ei todellakaan ole tyhmä, minä tässä olen tyhmä, kun annan sairauteni pompotella itseäni enkä pyristele tarpeeksi vastaan.

    Yritin laihduttaa terveellisesti, mutta se alkoi ahdistaa liikaa... Säälittävä suunnitelmani onkin aluksi laihtua tarpeeksi ja sitten siirtyä terveelliselle painonhallintalinjalle.

    En tiedä vielä, haluanko lapsia. Tietty olisi kiva jos se olisi mahdollista jos sitten haluan.

    Käynpä lukemassa linkkaamaasi sivustoa. Paljon kiitoksia sinulle!

    VastaaPoista