torstai 17. marraskuuta 2011

Ruma maailma

Särkynyt kukkamaljakko. Voit joko korjata sen, ostaa uuden tilalle tai luopua kukista kokonaan.

Syömishäiriö on pakokeino todellisuudesta. Tiedän sen. Ennen en todella ymmärtänyt sitä, kuten nyt. Haluan karistaa sairauden päästäni kokonaan, ja keskittyä elämiseen. Elämä ei kuitenkaan ole vain naurua ja ystävällisiä ihmisiä. Vaikka olisit kuinka sydämellinen ihminen, joku tulee aina inhoamaan sinua ja tahallisesti lyttäämään sinua maahan. Päätin katkaista välit yhteen mun ystävään.

Tänään mä näin taas elämän rumuuden ja ihmisten itsekkyyden. Se ärsyttää mua. Haluisin tehdä tästä paremman paikan, auttaa sorrettuja ja luoda tasa-arvoa. En kuitenkaan voi vaikuttaa merkittävästi. Häiritsevää. Oli paljon helpompaa vain keskittyä itseinhoon, ruokaan ja laihdutukseen kuin oikeisiin ongelmiin.
Ahdistuin tänään tosi paljon. En halua kertoa syytä, mutta se johti pienimuotoiseen ahmimiseen... Kalorit koko päivältä ehkä noin 2200 ja liikunnalla kulutin niistä vajaa 400.
 Lopulta huomaan, että ei minulla olekaan kuin särkynyt kukkamaljakko.

2 kommenttia:

  1. Moikka taas! Kommentoin tänne vähän aiemmin, oon se sun "kadotettu sisko" haha muistakko :D Kiva kuulla että syöt terveellisemmin, toivottavasti ihmissuhdeasiatkin alkaa mennä paremmin :) Lupasin tulla kertomaan miten oon ite edistyny vaikken oikeestaan ookkaan enää kovin tietosesti laihduttanu, tästä syömisen unohtelusta alkaa tulla vaan tapa.. oon nyt 168/51 mutta tuskinpa tästä enää hirveesti on tarvetta lähtee pudottamaan. Miten sulla muuten menee, koulussa ja muutenkin? Meillä alkaa ens viikolla koeviikot ja tuntuu etten oo koskaa ollu näin kujalla kaikissa aineissa, on tullu skipattua tunteja vähä liikaa.. :D Mut oon oikeesti ilonen sun puolesta ku oot oppinu suhteuttaa ruoan ja liikunnan, hyvää viikonloppua!(: -sisko

    VastaaPoista
  2. Hitto soikoon, kirjoitin tosi pitkän viestin ja sitten se hävis!
    Joo elikkä. Totta kai muistan sut vielä! Ootpas laihtunut paljon, onneks olkoon!
    Mulla menee paljon paremmin nyt kun on energiaa olla iloinen. Ei se kuitenkaan kaikkia ongelmia ratko, mutta olen ihan positiivisin mielin kumminkin.
    Syöminen menee ihan kummallisesti vielä, syön melkein joka päivä herkkuja ja liikaa muutenkin. Yritän kuluttaa sitten kaloreita liikkumalla paljon.
    Hyvää viikonloppua sullekin!

    VastaaPoista