torstai 15. joulukuuta 2011

Liian rehellinen

Kai mä syvällä sisimmissäni tiedän, etten ole yksin. Kai mä tiedän, että aina on joku joka välittää. Silti epäilen. Silti ahdistun päivä päivältä enemmän, kun pelkään jätetyksi tulemista. Yritän keksiä jotain uutta ja mielenkiintoista puhuttavaa tai tehtävää, jotta kaverini eivät kyllästyisi muhun. Nyt, kun olen ollut vähän hiljainen ja maassa vähän aikaa, pelko on huipuissaan.

Samalla tavalla pelkään, että jos jauhan samaa tylsää, itsekeskeskeistä juttua ongelmistani tänne blogini puolelle jatkuvasti, lukijani huomaavat ettei minulla ehkä olekaan enää tarpeeksi tarjottavaa...
Ei kai auta kuin odottaa seuraavaa heräämistä.Niin ja joo, söin tänään ihan liikaa. Tosi liikaa. Ainakin jotain 1500 kaloria.

4 kommenttia:

  1. Mietit liikaa sitä mitä muut susta ajattelee. Ota itsekkäämpi ote elämään ;) Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty.

    VastaaPoista
  2. Ihana kun päivitit taas :) ! Ja tiedätkös mä oon ihan varma, että ei ihmiset suhun kyllästy :) Älä anna tommosten ajatusten vallata mieltäsi. Tuo 1500 kaloria ei oo liikaa! Ja täältä löytyy yksi uskollinen lukia, jota en todellakaan oo onnistunu jutuillasi kylästyttämään! :) VOIMIA!!

    VastaaPoista
  3. Komppaan edellistä! Tykkään lukea sun blogia juuri siksi kun se on niin aito ja haluun oikeesti lukea mitä sulle kuuluu ja miten menee, en tykkää yhtään lukea blogeja joissa hehkutetaan PELKÄSTÄÄN kuinka ihanaa ja täydellistä elämä on ja mitä kaikkea tulikaan taas tänään ostettua ym paskaa. Oon tietenkin ilonen aina ku kerrot että sulla on ollu hyvä päivä mutta valitettavasti ihmisillä on aina huonojakin päiviä ja on ihan tervettä purkaa huonoa oloaan johonkin. Se ei tosiaan karkota mua pois, päinvastoin ootan aina innolla seuraavaa postausta. Kirjotat niin aidon oloisesti että alat jo tuntumaan "tutummalta" kuin pari mun oikeaa ystävää joiden kanssa hengaan vapaa-ajalla, heidän blogejaan lukiessa ihmettelen aina miten paljon ihminen voikaan vääristellä totuutta halutessaan antaa muille positiivisen kuvan itsestään. Hyvää Joulun odotusta! :) Ja ei kannata ottaa mitään stressiä siitä kuinka usein tänne kirjottelet, tää blogi on ensisijaisesti sua itseäsi varten. Tosin ymmärrän kyllä että moni huolestui yhtäkkisestä pitkästä postaustauosta, olin itsekkin huolissani.

    VastaaPoista
  4. Kiitos kommenteistaanne, ne saivat hymyn huulilleni. :)

    VastaaPoista