keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Otsaan tatuoitu

58.3kg. Vieläkin. Ehkä tää on joku mun kroppani oma paino, jossa se haluaa pysyä. Mutta mä en anna periksi!
Olen aina ihmetellyt, että miten muka oma kehonkuva voi olla vääristynyt. Peilistähän sen näkee, mikäli silmät omistaa. Asiahan ei tosiaan ehkä kuitenkaan ole yhtä mustavalkoinen kuin tämän postauksen kuvat. Häpesin kehoani 52-kiloisena. Olen aina ollut mielestäni liian lihava. Olen aina ollut mielestäni lihavampi kuin normaalit ikäiseni. Vai onko minunkin kehonkuvani ihan vinksallaan? En todellakaan ole mikään kovin hoikka tyttö tällä hetkellä. Sanoohan sen jo BMI. Kumpa saisin tietää kaikkien vastaantulijoiden BMI:t. Otsaan tatuoidut numerot, jotka vaihtelevat aina tilanteen mukaan. Silloin ainakin tulisi melkoiset paineet laihduttaa, saattaisi jäädä ne pullakahvit ottamatta!

Hyvää lopputalvea kaikille 80 lukijalleni, kyllä se kevät sieltä vielä koittaa!

2 kommenttia:

  1. Älä luota noihin BMI lukemiin liia sokeesti, ne on vaan viitearvoja ja kaikkien kehohan on erilainen! Ja normaalipaino (mitä se nyt ikinä jokasen kohalla tarkoittaakaan) on KAUNISTA. :--) Tsemppiä sulle ja koita keskittyä itsessäsi niihi asioihin mistä tykkäät äläkä liikoja mieti puntarin lukuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Pitäs tosiaan yrittää soveltaa tota neuvoo käytäntöön...

      Poista