keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Tunnustan

Dianna antoi minulle tällaisen tunnustuksen, kiitoksia vain paljon!


Liebster tarkoittaa "rakkain" tai "rakastettu", mutta se voi tarkoittaa myös suosikkia.Liebster palkinnon ajatuksena on saada huomiota blogeille joilla on alle 200 seuraajaa.


Tunnustuksen säännöt:

1. Kiitä antajaa ja linkitä bloggaaja, joka antoi sen sinulle.
2. Valitse viisi suosikki blogiasi (joilla siis alle 200 lukijaa) ja kerro se heillejättämällä kommentti heidän blogiinsa.
3. Kopioi ja liitä palkinto blogiisi.
4. Toivo, että ihmiset joille lähetit palkinnon antavat sen eteenpäin heidän viidelle suosikki blogilleen!

Sokerihumalaa
Liha tottelee kuria
Täydelliseksi
Mortal Spell
Angels of Mine

Mun oli tosi vaikeeta valita blogit tähän, kun hyviä blogeja on niin paljon! Varmasti unohdin osan ihanihan lemppariblogeistanikin...


6 kommenttia:

  1. Ooo, kiitos! En olis ikinä uskonut saavani tällaista! Ihan mahtavaa, kiitos paljon! Paransit mun muutenki hyvää päivää entisestään! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mitään, en minäkään meinannut voida uskoa, kun sain tämän. :)

      Poista
  2. Apua, kiitos! Pidän myös blogistasi todella paljon, tätä on mielenkiintoista seurailla. Teen tunnustuksen mahdollisimman pian. :)

    VastaaPoista
  3. Voi kiitos ihan mielettömästi tästä, tuli kyllä täytenä yllätyksenä mulle :)

    Tällä hetkellä oon tosi laiska seuraamaan ja lukemaan blogeja, mutta koitan tässä koko ajan parantaa tapaani ja teen tämän kyllä heti, kun saan vaan nuo viisi blogia kasaan :)

    VastaaPoista